Oldalak

2014. október 28., kedd

08. Péntek

Sziasztok!
Köszönöm a +1900 oldalmegtekintést és. hogy komiztatok a rész után. Tudom, hogy egy kicsit soká jött ez a rész, de remélem, hogy kárpótollak ezzel titeket!
Kellemes olvasást!
xoxo, Dodó

*Alisha szemszöge*
A reggeli készülődésem kicsit elhúzódott, köszönhetően annak, hogy negyed órát álltam a szekrény előtt, hogy mit vegyek fel. Először egy ruhára gondoltam, de a rossz idő miatt harisnyát kellett volna felvennem és a hozzáillőt pont nem találtam. Aztán az egyik új felsőmet, de rájöttem, hogy az a farmer, amivel jól mutatna Kate-nél maradt. Már nagyon ideges voltam, hogy nem tudok mibe elmenni, mikor találomra kikaptam a szürke nadrágomat és egy háromnegyedes ujjú kék felsőt. Már nem is érdekelt, hogy jól nézzek ki, egyszerűen csak el akartam indulni. Hajam szorosan összefogtam a fejem tetején, majd felvettem a hattyús nyakláncom és a fekete Conversem. Meglepő módon nem néztem ki hülyén. Pedig arra számítottam, hogy kinézetem egyenlő lesz egy hippiével.
Reggelimet a csúszásom miatt sietősen kapkodtam be, Jenna – aki különös módon még a házban tartózkodott – csak kapkodta a fejét.
Edzőtáskám a hátsó ülésre száműztem és bepattantam az elsőre. Hátizsákom minden zsebe kinyitva, de nem is törődtem vele, csak ledobtam a magam melletti ülésre és indultam. A sulihoz vezető úton nem ütöttem el senkit, és viszonylag időben értem a sulihoz. Órámra pillantottam, és megkönnyebbülten sóhajtottam fel, mert még volt egy bő negyed órám csengőig. Becsatoltam a táskám zsebeit, majd körülnéztem. Adam autóját nem láttam, így viszonylag megnyugodtam, hogy előtte érhetek be a terembe.
Ahogy eszembe jutott a tegnap este a szívem iszonyú tempóban kezdett el verni és elhittem, hogy a környezetemben lévők is hallják és nem csak én.
Sietősen letettem a táskám, és nem is foglalkoztam azzal, hogy a matek cuccom elővegyem vagy valami ilyesmi, hanem egyből Kate padjára ültem és hallgattam a tegnap történteket.
- És komolyan nem tudom megítélni, hogy ki a rosszabb: apám vagy az a nő?! Nem elég, hogy Candykének szülinapja volt, apám elvárta, hogy ajándékot vigyek és tűrjem a társaságukat egész este. Arról persze nem is beszélek, hogy én kaptam tőlük valamit szülinapomra? Öhm, nem! Szóval elegem van ebből a családból! Anyával moziba mentünk volna, de az a szemét nő még abba is belerondított. Komolyan, ha ezeknek egyszer gyerekük lesz, remélem, hogy leszállnak rólam… - dühöngött Kate, bár érthetően. Köztudott, hogy már mióta ezt a filmet várja, erre berendelik szülinapozni.
Hirtelen az ütő is megállt bennem, mert a fiúk nekiálltak a „Áh, megjött már Adam is!” vagy „Hé, Adam videójáték visszavágó?” ordibálásokkal, így biztosra tudtam, hogy a teremben van.
Kate az ajtó felé pillantott, majd rám és elmosolyodott.
- Nem tudnál úgy tenni, mint aki nem tud semmiről – suttogtam neki halkan.
- Tudnék, de nem akarok – lökte fél vállról, és már kiáltotta Adam nevét, majd integetni kezdett neki. Kinyírom ezt a csajt!
- Hali, csajok! – mosolygott Adam, és először rám majd Kate-re nézett. Szeme színe megegyezett a felsőmével, és ahogy azokkal nézett rám, rögtön elpirultam és a tegnap este meg a majdnem csók jutott eszembe.
- Szia – mondtuk egyszerre a barátnőmmel.
- Komolyan azt hittem, hogy elkések. Pedig a matekot soha nem hagynám ki – fintorgott, mire egyből nevetni kezdtem.
- Apropó, matek! Adam tudsz segíteni a háziban? – kérdezte Kate én pedig mosolyogva óvatosan megütögettem Adam vállát, ezzel jelezvén, hogy sok sikert.
Még a saját padomnál is hallottam a sóhaját a magyarázat közben, amin jót nevettem. Elővettem a felszerelésem, és még nem kezdődött el az óra, küldtem Ben-nek egy üzit, hogy el ne késsen, mert fontos próba lesz.
Adam nem sokkal csengő után leült mellém, és az arca nyúzott volt.
- Lefárasztott? – mosolyogtam. Elröhögte magát, majd bólogatott.
Matek óra közepén egy cetli esett rá „véletlenül” a füzetemre. Kérdőn néztem rá, de ő csak mosolygott. A tanár felé lestem, hogy nem néz-e és kinyitottam a papírt.
Mit szólsz a szombathoz?
Ajkaimat mosolyra húztam és körmölni kezdtem a válaszomat: Tökéletes :)
Visszasöpörtem neki, majd nem sokkal később újra hozzám került. Ohh, az lesz ;)
Fejemet fogva nevettem el magam, majd visszafordultam a füzethez. De az agyam nagyon nem a matek körül forgott. Ezer és ezer kérdés merült fel bennem, amiket legszívesebben már kiböktem volna neki, de tartottam magam…

Táncra hamar érkeztem, de nem bántam, mert miután átöltöztem, alaposan bemelegítettem, mert most lesz a csoportos tánc első olyan próbája, ahol az egészet eltáncoljuk. Kicsit izgulok, mert ha nem tetszik majd a tánc az igazgatónak – a mi részlegünkének -, akkor tanulhatunk be újat. Három hét alatt simán összelehet dobni akár tíz táncot is, de ha az ember valóban profin akarja csinálni, akkor sokat kell gyakorolni. 
Ez az egész „felvételizzünk a felnőttekhez” dolog nagyon bonyolult. Hisz a felvételi a teltházas előadóteremben lesz, ahol megannyi ember lesz. A vizsgabizottság az intézmény igazgatójából – aki jelenleg valahol Európában nyaralgat -, a felnőtt táncosok legjobbjából és a NYDC két részének az igazgatójából áll. Persze, mivel a két részigazgató kapcsolatot létesít a táncosokkal, a szavuk nem sokat ér.
Mikor a többiek bejöttek, neki álltunk közösen is bemelegíteni, hogy ne történjen semmi baleset. Segítettünk egymásnak, és még a fiúk is jótékonykodtak ez erejükkel, hogy kellően belegyünk nyújtva. Gondolom, hogy unatkoztak, mert a csoportosba csak lányok táncolunk, így nekik várniuk kell míg el nem kezdődik a hip hop próba. Ahová szintén hivatalos vagyok, mert az egyik lány kiiratkozott a NYDC-ből, mert elköltöztek, ami elég rosszul érintette a csapatot, hisz el sem köszönt, se semmi.
Koreográfus az igazgatóval a nyomában pontban négykor besietett a terembe, majd a fiúkat átültette a terem másik végébe, majd leültek a dirivel egy-egy székre és elindították a zenét.
Mind a heten beálltunk a helyünkre és a már betanult koreográfiát kezdtük el táncolni.
Nem mertem az előadás alatt a tanárokra nézni, mert féltem, hogy az arcuk valami olyanról árulkodik majd, hogy nem tetszik nekik és akkor tuti, hogy az összes kedvem elment volna az egésztől, így csak a lányokra koncentráltam.
A végénél kénytelen voltam a felnőttekre nézni, akik pokerarccal ültek, majd mikor a zene elhallgatott, felálltak.
- Lányok, megmondom, hogy egészen meglepődtem. Úgy gondolom, hogy megállná a helyét a megmérettetésen, de csak akkor lehet sikeres az előadás, ha minden erőtöket beleadjátok, és egyszerre csináljátok. Ezért nehéz ennyi embernek egyszerre táncolnia, mert oda kell figyelni a többiekre, hogy senki ne maradjon le, és ha valaki siet, vagy lemarad, akkor az egész rossz. Vihetitek a felvételire, vagyis semmi hiba ne essen bele élőben! - csend volt a teremben, és csak az éles hangja törte a levegőt. Amint távozott felsóhajtottunk. Fiúk megtapsoltak minket, és kezdtem elhinni, hogy nem is olyan gáz lesz a felvételi...

2 megjegyzés:

  1. Szia :)) tegnap találtam rá a blogodra, és meg is tetszett! Komolyan mondom rég olvastam ilyen jó táncos blogot. Mikor lesz a következő rész? Már várom ;) jaj meg még eszembe jutott valami! Van amikor az egymás melletti két szónak ugyan úgy többes számba kéne lennie de te csak a másodikat teszed úgy. Nem tudom hogy ezt így érted-e.
    Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.huhh nem tudom még..:/
      Koszi az eszreveteled, tök szétszort vagyok... majd figyelek koszonom ;)

      Törlés